lördag 14 januari 2012

Ett fullständigt kaos

Kära Alice,

Jag kom på att jag kanske borde nämna att det kommer nog bli lite dåligt med inlägg här fram tills februari, då jag är mitt uppe i en stor flytt av mig och hästarna ut till Herrhamra gård i Nynäshamn. "Livspusslet" under hösten och vintern har varit alldeles för övermäktigt, och jag befinner mig just nu på utbrändhetens rand. Nu hoppas jag på lite ny energi och mer tid över till hästarna och ridningen i och med flytten. Nästa helg går lasset med mig och hästarna, så veckan som kommer blir det "flyttfokus".

Bilden är från senaste lektionen med Malin Hellstedt. Hon fick sitta upp och känna igenom Imre, som är allt annat än i bra kondition just nu. I februari blir det en ordentlig igångsättning av båda hästarna!

Avslutningsvis blir det en nödvändig frågeställning; Vad tillför dressyr i ditt liv? Vad tillför dressyr i dina hästars liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar