måndag 23 juli 2012

Säljer min underbara Ecuyersadel! :(


Efter en hel del velande fram och tillbaka har jag nu bestämt mig för att lägga ut min sadel till försäljning igen.
Vacker cognac-brun, storlek K1 S2, med läderbom
Har passat perfekt på både mitt halvblod och min tinker. En underbar sadel som jag inte skulle sälja om det inte var så att jag behövde pengarna. Sadeln är mycket välvårdad, men har tyvärr fått en repa på vänstra sadelkåpan. Repan döljs av skänkeln när man sitter i sadeln.

Här har du en kvalitetssadel till ett fynd pris! Pris för en ny, komplett Ecuyer ligger på ca 21000 kr.
Jag säljer min sadel komplett med gjord, stigbyglar och stigläder för 10 000 kr. Köparen får stå för frakt. Kan tänka mig diskutera priset vid en snabb affär. Finns i Nynäshamn, söder om Stockholm.

Kommentera eller maila mig på johannaljunggren@hotmail.com om du är intresserad av köp eller har frågor om sadeln!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar